„Minőség a szabadidősportban” címmel a Magyar Szabadidősport Szövetség (MSZSZ) megtartotta ide első nagy konferenciáját. A Budapesten lebonyolított eseményen több mint százötvenen vettek részt.

Az MSZSZ célja, hogy Magyarországon a jövőben a szabadidősportos rendezvények között is jelenjen meg a minőség, mint követelmény. A bevezetés előtt álló, az eseményeket minősítő rendszer alapját képező tudástár alapjai elkészültek, ahhoz várják az érdeklődők észrevételeit.

 Czene Attila szerint a szabályrendszer életbe lépésével csak a sportolni vágyók nyerhetnek. „A minőségbiztosítási elvárások valójában csak eszközök ahhoz, hogy minél többen mozogjanak rendszeresen” - mondta a Magyar Szabadidősport Szövetség elnöke.

Salga Péter a résztvevők aktivitását emelte ki. „Jó volt látni, hogy minden résztvevő építő jelleggel, állt hozzá a minőségbiztosításhoz. Saját érdekük (érdekünk), hogy fejlődni tudjunk” – tette hozzá az MSZSZ főtitkára.

A konferencián előadók voltak:

- Czene Attila, a Magyar Szabadidősport Szövetség elnöke

- Csáki Judit, a Magyar Szabadidősport Szövetség munkatársa

- dr. Fekete István külső szakértő

- dr. Soltész Anikó, a SEED Alapítvány kuratóriumi elnöke, szakértő

- Györfi János, a Magyar Olimpiai Bizottság osztályvezetője

- Lengyel László, a COL Directinfo Kft. ügyvezetője - Intranet rendszerek és webes projektek vezetésének szakértője

- Nádas Pál, címzetes igazgató-testnevelőtanár, sportvezető, a MSZSZ szabadidősport rendezvények minősítési rendszerének kidolgozását végző munkacsoport vezetője

- Patonai Ágnes, a p2m Consulting Kft. vezető tanácsadója, minősítési szakértő

- Salga Péter, a Magyar Szabadidősport Szövetség főtitkára

- Szekeres Pál, az Emberi Erőforrások Minisztériuma sportért felelős helyettes államtitkára, a Minőség a szabadidősportban Konferencia fővédnöke

- Varró Gyula, a Coca-Cola Testébresztő Program nagykövete

 (Fotó: Kádár Adrián)

 

Támogatóink:

Coca-Cola Testébresztő Program:

A sport és az aktív életmód támogatása a kezdetektől közel áll a Coca-Cola Magyarországhoz. A vállalat célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy tudatosabb egészségszemlélettel és aktív életmóddal sokat tehetnek saját egészségük megóvásáért, jó közérzetük megőrzéséért. A tudatosságból adódik a megelőzés, a megelőzés egyik eszköze pedig a testmozgás. Ezt felismerve indította útjára a Coca-Cola Magyarország Testébresztő Programját 2005-ben, amelynek küldetése, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres testmozgás, az aktív, sportban gazdag életmód a  kiegyensúlyozott táplálkozás, a kalória felvétel és -leadás egyensúlyának és a tudatos választásnak a jelentőségére. 

További információ: www.testebreszto.hu

Amora-illy:

Az AMORA az illy olasz kapszulás espresso gépek és kávétermékek disztribútora, küldetése az illy exkluzív espresso gépek ingyenes kihelyezése, bérbeadás és értékesítése irodákba és a fogyasztók otthonába.

További információ: www.amora.hu; www.aygor.hu