A Szlovákiában is piacvezető energiaitalgyártó, a HELL ENERGY támogatási szerződést kötött az FC Košice labdarúgó klubbal. A klub játékosai, a népszerű energiaitalgyártó logójával a mezükön lépnek pályára a 2021/22-es szezonban, a szlovák másodosztályban.

Az FC Košice célja, hogy a klub korábbi sikereihez hasonló eredményeket érjen el, hiszen egykoron Csehszlovákia és Szlovákia leghíresebb gárdái közé tartozott. Ennek bizonyítéka, hogy 1998-ban Bajnokok Ligája szereplésig jutott a csapat.

Az FC Košice társtulajdonosa a Slovak Sport Development sro, melynek többségi tulajdonosa a magyar Borsodsport Invest Kft., mely az egyik legnagyobb szurkolótáborral rendelkező magyar sportklubot, a DVTK-t is tulajdonolja. A szlovák-magyar vezetés szándéka, hogy európai szintű labdarúgó-akadémiát építsen a kassai stadion közelében, amelyről 2020. decemberében szerződést kötött Kassa városával. Cél, hogy az FC Košice ismét olyan helyre kerüljön a szlovák futballban, amely méltó a klub hagyományaihoz.

„Nagyon örülünk, hogy a HELL-t klubunk  főszponzoraként köszönthetjük. A támogatói együttműködés kapcsán új lehetőségek nyílnak számunkra a céljaink eléréséhez és ambícióink megvalósításához. A HELL egy modern, dinamikus, multinacionális vállalat és a támogatása/szerepvállalása garanciát jelent a magyar társtulajdonosokkal közösen kifejtett erőfeszítéseink előrehaladására. Az új stratégiai partnerünk érkezése komoly elkötelezettség is egyben, hogy továbbra is lelkiismeretes, magas színvonalú szakmai munkát végezzünk.” -nyilatkozta az együttműködés kapcsán, Dušan Trnka, az FC Košice elnöke. 

A futball klub új partnere a világ egyik leggyorsabban növekvő FMCG márkája, a HELL ENERGY, mely mára igen széles italportfolióval rendelkezik. A 100 százalékban magyar tulajdonú, 2006-ban alakult vállalat zászlóshajó márkája, a HELL 2010-re vezető szerepet szerzett a magyar piacon, és ma már a nemzetközi színtér kulcsszereplője – több mint 50 országba exportál szerte a világon. Sikere az italok kiváló minőségének, jó ár-érték arányának, széles körű elérhetőségének és az első osztályú marketingkommunikációnak köszönhető. A márka a legkorszerűbb töltőüzemmel és az alumíniumdobozok gyártására szolgáló gyárkomplexummal büszkélkedhet a Kassától nem messze fekvő Miskolcon. Italportfoliójából nem csupán a HELL, de immár az ENERGY COFFEE is piacvezető Szlovákiában, ráadásul  XIXO üdítőmárkájának termékei is egyre népszerűbbek a szlovák fogyasztók körében.

„A HELL energiaitalok a dinamizmust és a lendületet testesítik meg. Ezeket a tulajdonságokat szeretnénk eljuttatni az FC Košice futballistáihoz is. Bízunk benne, hogy támogatásunkkal hozzájárulhatunk mi is, hogy a csapat olyan sporteredményeket érjen el, amelyek méltán büszkévé tehetik az FC Košice szurkolóit“ – mondta el Schmidt Krisztián, a HELL ENERGY kreatív marketingigazgatója az együttműködés kapcsán.

A sporttámogatásokat tekintve kezdetekben a technikai sportok világában tűnt fel a HELL ENERGY, mint szponzor. Az AT&T Williams szponzoraként 2009-ben, első magyar cégként jelent meg a Forma 1 világában. Szlovákiában eddig elsősorban a küzdősportokra összpontosított, és támogat olyan ismert sportolókat, mint például Ľudovít Klein és Roman Pavlus. Mostantól azonban az FC Kosice játékosainak mezén is megjelenik a HELL ENERGY logó, illetve helyet kap a stadionban is.