Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

TáncSport – Bajnokavatás után jön a Dancing with the Stars és az olimpia

Szombathelyen avattak bajnokokat táncsportban. A sportágban pozitív változásokra készülnek a Dancing with the Stars hatására, közben zajlik a breaktánc olimpiai előkészítése is.

Andrea Silvestri és Váradi Martina idén is megnyerte a Latintáncok Magyar Bajnokságát. A világranglista negyedik helyezett magyar páros a szombathelyi versenyen a Miha Zerjav, Karcagi Laura párost, és a Hidi Balázs, Kis Violetta duót megelőzve végzett az élen.

Zsámboki Marcell szerint a tánc, a táncoktatás új erőre kaphat az ősz folyamán. „Nemcsak a táncsportot, hanem az egész sportvilágot leállította a koronavírus. Hagyományosan mi is tavaszra terveztük a magyar bajnokságot, de aztán halasztottunk. Sokat várok ettől az ősztől, hiszen a TV2-n elindul a Dancing with the Stars. A produkció mindenhol a világon pozitívan hatott a táncsportra.” – kezdte a Magyar TáncSport Szakszövetség (MTáSz) elnöke.

„A magyar bajnokság jó volt egy kis számvetésre is. 20 kategóriában avattunk bajnokot, az elmúlt időszak kimagasló teljesítményeit díjakkal ismertük el. A koronavírus miatti leállást kihasználva pedig kidolgoztuk a harmadik szakágnak, az autentikus, modern és divattánc szakágnak a versenyrendszerét.” – tette hozzá az elnök, aki kiemelte: a szövetség költségvetése az elmúlt időszakban is stabil volt, és közben a szövetségnek ötkarikás feladatai is adódtak.

„Köztudott, hogy a breaktánc ott lesz a 2024-es párizsi olimpián. Éppen ezért egy tárgyalássorozat veszi kezdetét, amelyet a Magyar Olimpiai Bizottsággal folytatunk, a cél pedig az, hogy a lehető legjobban pozícionálni tudjuk a breaket.” – mondta Zsámboki Marcell.

fotó: https://www.facebook.com/andsilv18

2020-as bajnokok, a tanchirek.info információi alapján:

Felnőtt Latin Magyar bajnokság

Andrea Silvestri, Váradi Martina

Ifjúsági Latin Magyar bajnokság:

Kohon Patrik, Gál Dalma

Profi Latin Magyar bajnokság:

Süttő Roland, Tombácz Anikó

Profi Standard Magyar bajnokság:

Schwarz Péter, Lengyel Helga

Felnőtt Standard Magyar bajnokság:

Fodor Norbert Csanád, Vaszi Réka Beáta

Junior II. Latin Magyar bajnokság:

Tóth István Aramisz, Lilly Cantineau

Senior I. Standard Magyar bajnokság:

Kemény Tamás, Princz Nóra

Senior II. Standard Magyar bajnokság:

Németh Tamás Dr., Liszt Judit

Senior III. Standard Magyar bajnokság:

Kránicz József, Dobó Erika

Senior IV. Standard Magyar bajnokság:

Bánfi Antal, Salgó Mariann Ágnes Dr.

Ifjúsági Standard Magyar bajnokság:

 Kohon Patrik, Gál Dalma

Junior II. Standard Magyar bajnokság:

Balázs Dominik, Kondacs Jázmin Bíborka

Senior I. Latin:

Szánthó Péter, Juhász-Szánthó Szilvia

Senior III. Latin:

Berta Mihály, Bertáné Nagyfejeő Gyöngyi

Senior IV. Latin:

Dóka Tamás Zoltán, Nemesné Csáki Mária Ilona,

Junior I. Latin:

Kosztolányi Elek, Bartók Laura

Junior I. Standard:

Kosztolányi Elek, Bartók Laura

Gyerek Latin:

Halmóczki Márk, Tran Ngoc Quynh Anh

Gyerek Standard:

Lepsényi Gábor, Faludi Olívia Zita

Formációs Magyar Bajnokság:

Felnőtt Latin A liga:

Gála TE

Felnőtt Standard A Liga:

Sárréti TSE

Felnőtt Latin B liga:

Savaria TSE B csapat

Junior Latin A liga:

Gála TE Dream

Junior Standard A liga:

Lorigo TSE

Felnőtt Latin Lányformáció:

Ametiszt TSE A csapat

Junior Latin Lányformáció:

Ametiszt TSE B csapat

Junior Standard Lányformáció:

Ametiszt TSE

0 Tovább

Autósport – 49 évesen elhunyt Kavecz István, Bongo!

Elhunyt Kavecz István, korábbi autóversenyző. Nagy Norbert a közösségi oldalán emlékezett meg a volt csapat tulajdonosról, akivel együtt dolgozott.

Facebook-oldalán búcsúzott Kavecz Istvántól, azaz „Bongo”-tól Nagy Norbert. A WTCR-dobogós pilóta korábban Kavecz autójával versenyzett a hegyi Európa-bajnoki sorozatban.

Megtiszteltetés volt ismerni, illetve a féltett autójával versenyezni, mosolyt csalni az arcára a nehéz időkben is. Nyugodj békében, Bongo!” – írja Nagy Norbert.

Kavecz István 49 évesen hosszan tartó betegség után hunyt el. A magyar autósportos társadalom megrendülten fogadta korábbi versenyző, későbbi csapattulajdonos halálhírét. Kavecz István szervezete hétfő reggel adta fel a küzdelmet. Mindössze 49 éves volt…

 

0 Tovább

Budapesti központtal rendezik meg az egyetemi sport idei csúcseseményét

Hat kontinensről és csaknem száz országból regisztráltak az egyetemi sport idei csúcseseményére! A 2020 FISU World Forumnak a Testnevelési Egyetem ad otthont, augusztus 12. és 14. között. A Nemzetközi Egyetemi Sportszövetség (FISU) Universiadék utáni második legnagyobb eseményét, a hallgatói világfórumot a koronavírus-járvány miatti egészségügyi korlátozásokat betartva, online rendezik meg. A Magyar Egyetemi - Főiskolai Sportszövetség (MEFS) információi szerint 93 országból eddig 1245-en regisztráltak. A nyitóünnepségen beszédet mond Thomas Bach, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB), és Oleg Matytsin a FISU elnöke.   

„Két évvel ezelőtt pályázaton nyertük el a jogot, hogy idén mi rendezhessük meg a hallgatói világfórumot – tájékoztatott prof. dr. Kiss Ádám, a MEFS elnöke. – Természetesen akkor nem ilyen helyzetre készültünk, de a világjárvány keresztülhúzta a számításainkat. Ha idén lemondtuk volna az eseményt, legközelebb egész biztosan más kapta volna a rendezés jogát, amit nem akartunk megkockáztatni. Ezért partnereinkkel egyetértésben úgy határoztunk, megszervezzük a Forumot, ha kell, ilyen formában is. Nem számítottunk rá, hogy bő egy héttel a nyitónap előtt már ezer fölött jár a regisztráltak száma. Nem tartok attól, hogy digitális jellege hátrányt jelent majd, hiszen a járvány kitörése óta hozzászokhattunk, hogy a korábban valós térben és időben rendezett események jelentős része most virtuálisan zajlik. Egyetlen „gondunk”, hogyan tudjuk egyszerre kielégíteni a rengeteg jelentkező igényét.”

A Testnevelési Egyetem története során még sosem rendezett kibertérben ilyen nagy jelentőségű rendezvényt, ami izgalmas kihívás elé állítja az intézményt – vélekedik Prof. Dr. h. c. Mocsai Lajos, az egyetem rektora.

„A járvány miatt kényszerhelyzetben vagyunk, de a Testnevelési Egyetem, mint ahogy az oktatásban, úgy a fórummal kapcsolatban is vállalta a gyors átállást. Külön öröm, hogy a FISU Forum nyitónapján tartják a MEFS éves közgyűlését, így a két rendezvény ráirányítja a figyelmet a hazai és a nemzetközi egyetemi sport fontosságára. A közgyűlés tartalma szervesen kapcsolódik a Fórumhoz és annak mondanivalójához, így az időzítés tökéletesnek mondható. A Testnevelési Egyetem infrastrukturális fejlődése és sporttudományi háttere így kiemelt figyelmet kaphat nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi színtéren is.” – hangsúlyozta az egyetem rektora.

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által irányított Digitális Jólét Program (DJP) munkatársai a szervezők szakmai partnereként szaktudásukkal többek között a rendezvény virtuális térben való izgalmas és látványos megjelenítésében, fiatalos, a hallgatói érdeklődést felkeltő gamification kialakításában, valamint a digitális sportkérdések kérdéskörének terítékre kerülésében játszanak közre – tette hozzá Dr. Gál András Levente, a DJP szakmai vezetője, a FISU Forum online térben történő megrendezésének ötletgazdája.

Fotó: RentIT, DJP, MEFS, TF

0 Tovább

E-sportokat próbáltak ki az NVESZ sportágai

“Digitális sport, avagy edzés, versenyzés a virtuális valóság eszközeinek használatával!” címmel sportszakmai konferenciát rendezett a Nemzeti Versenysport Szövetség. Az eseményen több előadó is hangsúlyozta, hogy – egyebek mellett a járványhelyzet okozta leállások következtében – egyre több hagyományos sportág ismeri fel a digitális sportok használatának előnyeit. Az előadások mellett a résztvevő 27 sportág képviselői a virtuális valóság eszközeivel bemutatott edzéseket tekintettek meg, és kipróbálhatták magukat az eszközöket is.

A hagyományos sportágakat képviselő hazai szervezetek közül a Nemzeti Versenysport Szövetség még korábban az elsők között vette fel a kapcsolatot a magyarországi e-sportos közösséggel – hangsúlyozta Dr. Mészáros János.

„Különböző közös rendezvényeink voltak, tartottuk a kapcsolatot, és ennek során világossá vált a számunkra, hogy a klasszikus sportágaknak is szükségük van az e-sportos lábra” – jelentette ki az NVESZ elnöke.

Tóth László, az NVESZ Oktatási Bizottságának elnöke előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy a modern élet minden területére kihat a digitalizáció, és a sportok sem maradhatnak ki a digitális fejlődésből. Megjegyezte: a koronavírus járvány rámutatott arra, hogy miközben a gazdasági és szolgáltatói leállások káros hatást fejtettek ki a sportokra, kiderült, hogy a VR (virtual reality, azaz virtuális valóság) eszközök használata lehetséges megoldás a versenysport piacok fenntartására. Ezzel párhuzamosan egyre többen jöttek rá, hogy a hagyományos sportágak is hasznosítani tudják a digitális sport VR eszközeit, a többi között a szakmai fejlődés szempontjából, vagy az utánpótlás korosztályok bevonásában.

A Magyar E-sport Szövetség – HUNESZ elnöke egyre erősödő történetnek nevezte az NVESZ-szel való kapcsolatot. Bíró Balázs kiemelte, hogy az elmúlt időszak felértékelte az e-sport területét, és sokaknak felnyitotta a szemét, hogy a korábban gondoltnál nagyobb társadalmi értéket tud adni az e-sport. Ismertette: felmérésük szerint 3,8 millió hazai játékos létezik, akik nem igazolt versenyzők, míg az e-sportolói bázis 540 ezer fősre tehető. Bíró Balázs arról is beszámolt, hogy a közelmúltban a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséggel közösen elindítottak egy – jelenleg is zajló – szimulátoros versenyt, amelynek egyik célja, hogy az MNASZ olyan tehetségekre leljen, akiket később akár igazi versenyautókba is beültethetnek.

„Az autószimulátorok világa nagyon közel áll az e-sporthoz, úgyhogy az együttműködés mindkét fél számára roppant hasznos, a verseny pedig minden korábbinál sikeresebbnek bizonyult, több, mint 2000-en nevezte már a különböző futamokon” – közölte a HUNESZ vezetője.

A konferencián előadást tartott a Sportolók Alternatív Iskolája - Bessenyei György Gimnázium egyik alapítója. Kerekes Renáta elmondta: iskolájukban a VR eszközök használat már a mindennapos oktatás és testnevelés része, és egyre több tantárgynál tudják használni. Véleménye szerint a videójátékos sportvilág ugyanazokat az előnyöket nyújtja, mint a hagyományos sportok közege.

 „Már túlhaladott az a megállapítás, hogy meg kell próbálni hidat építeni a hagyományos és az e-sportok között. A folyamat ugyanis már ott tart, hogy kiépítettük az első hídfőket, ami összehozza a hagyományos és e-sportolókat” – fejtette ki előadásában Molnár Attila.

Molnár Attila, a HUNESZ VR szakágvezetője a terület iszonyatos fejlődését hangsúlyozva elmondta: a követési rendszer már most milliméterre pontos, valós idejű adatokat képes szolgáltatni, és léteznek már az ujjak mozgását leképező rendszerek is. Az eszközök kapcsán azt emelte ki, hogy egyaránt alkalmasak a készség és képességfejlesztésre, a versenyszektor legnagyobb előnye pedig a programok digitális környezete révén az online kapcsolódás.

Az előadásokat követően e-sportos versenyzők tartottak edzésbemutatót, amelyek során asztalitenisz, hegymászás, ökölvívás és az úgynevezett Beat Saber játékok használatát mutatták be. A bemutatót követően a konferencián megjelent 27 sportág képviselői ki is próbálhatták az eszközöket. 

A konferencia végén Tóth László annak a reményének adott hangot, hogy a Nemzeti Versenysport Szövetség 56 sportága közül egyre többen találnak kapcsolódási pontokat a digitális sporttal, és építik be a VR vonalat is a működésükbe. Zárszavában jelezte, hogy a 2021-es konferencián arról számolnak majd be, hogy mely NVESZ szövetségek milyen eredményt értek el a mostani kezdeményezés alapján.

0 Tovább

Folyamatosan bővül a hazai e-sport: 540 ezer főre tehető a magyar közösség

Az e-sport iparág évről évre növekszik Magyarországon, 2020-ban 540 ezer fő az e-sport közösség bázisa, melynek piaca közel 42 milliárd forintos forgalmat generál. A sport területhez való kapcsolódás is erősödik, egyre nagyobb az igény a sportklubok csatlakozására – derült ki az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár negyedik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Jelenleg a felnőtt lakosság 61%-a, összesen mintegy 3,8 millió fő játszik videojátékokat idehaza. 2020-ra 540 ezer főre nőtt azon játékosok száma, akik e-sport játékokkal játszanak, maguk is versenyzők, vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen Magyarországon. Ez a szám 28%-os növekedés a korábbi évekhez képest. Hétközben a hardcore gamerek átlagosan 3 és fél órát töltenek játékkal, míg hétvégén akár 6 óránál többet is játszanak.

42 milliárd forint a hazai e-sport forgalom

Az e-sporthoz köthetően 42 milliárd forintot költöttek az emberek az elmúlt évben. Az e-sport ágazat forgalmának összesítésében a következő területek szerepelnek: a videojáték vásárlásra fordított összeg (10,5 milliárd forint), a játékokhoz kötődő hardver és periféria vásárlás (23,2 milliárd forint), a játékban való költés (6,5 milliárd forint) és a játékokhoz kapcsolódó vásárlások, mint például ajándéktárgyak, logózott termékek forgalma (1,6 milliárd forint).

A platformok eloszlása szerint PC-n a játékosok 84%-a, laptopon 27%, okostelefonon 24%, míg konzolon 20%-a szokott játszani. A versenyszerű videojátékos tartalmak köre tovább bővült: e-sport mérkőzések, vlogok, játékmenet videók, legszebb pillanatok, oktatóvideók egyaránt vonzzák a játékosokat, ezek közül az e-sport mérkőzések a legnépszerűbbek, a játékosok 75%-a szokott nézni ilyen tartalmakat.

A legnépszerűbb játékok továbbra is a League of Legends és a CS:GO. Előbbivel a játékosok kétharmada, utóbbival felük játszik rendszeresen. A harmadik helyen kezd hozzájuk felzárkózni a PUBG, aminek a megjelenésétől számított 4 év alatt sikerült leköröznie a Rainbow Six Siege-t és a Hearthstone-t.

Az e-sport és a sport megférnek egymás mellett

Az e-sportban érintettek 75%-a szokott sportolni szabadidejében. Állóképességi sportokat (futás, úszás stb.) 45%-uk űz, 35%-uk jár edzőterembe, 30%-uk pedig focizik. A sportklubok szerepe is nőhet, ugyanis a jelenleg is e-sport versenyzők, valamint az e-sport versenyzőnek készülők 63%-a szívesen csatlakozna egy sportklub e-sport szakosztályához, 29%-uk még bizonytalan, de nem zárkózik el előle, ami azt mutatja, hogy jelentős igény van a tradicionális sportszervezetek jelenlétére is.

0 Tovább

Jöhet a második idei ob-futam, célkeresztben a túraautózás…

Ismét pályán a Nagy Norbi Racing Team! Az előttünk álló hétvégén folytatódik a hazai gokart bajnokság, ahol a korábbi bajnokok mellett autóba ül a Nagy Norbi Racing Team versenyzője, Lantos Szabolcs is, aki az elmúlt héten újabb lépést tett a túraautózás felé.

A magyar bajnoki ezüstérmes gokartos ugyanis a gyorsasági szakágban sikeres tesztvezetésen esett át és eredményes minimumvizsgát tett. Ez azt jelenti, hogy a nyáron már túraautós teszteken vehet részt.

Nagy Norbert szerint Lantos Szabolcs jó úton halad. „Az már az ob nyitófutamán kiderült, hogy a gyorsaságával nincs gond Szabinak, a versenyszituácókat gyakorolta, hogy még jobb legyen. A két ob-futam között volt egy edzőversenye Kecskeméten, melyet meg is nyert” – foglalta össze a felkészüléssel kapcsolatos infókat Nagy Norbert szakmai vezető, WTCR-dobogós pilóta.

A Nagy Norbi Racing Team idén februárban alakult meg. A WTCR-dobogós magyar autóversenyző elsősorban fiatal gokartosokat karol fel, és az a célja, hogy a csapatában olyan segítséget kapjanak a pilóták, amely meggyorsítja a szakmai fejlődésüket.

0 Tovább

Bemutatkozott a Nagy Norbi Racing Team a gokart bajnokságban

Jól sikerült a Nagy Norbi Racing Team debütálása a gokart országos bajnokságon. A WTCR-dobogós nevével fémjelzett csapat színeiben Lantos Szabolcs ült gokartba az ob első futamán, ahol végül ezüstéremmel zárt a juniorok között Kecskeméten. A bajnokság két hét múlva folytatódik.

A Nagy Norbi Racing Team idén februárban alakult meg azért, hogy fiatal autóversenyzőket karoljon fel Nagy Norbert vezetésével. A csapat első támogatottja az a Lantos Szabolcs, aki a tavalyi bajnokságot másodikként zárta. A fiatal tehetség Kecskeméten is egy ezüstéremmel fejezte be a szezonnyitót, miután Krepcsik Áron mögött második lett.

 

„Amióta Nagy Norbival dolgozom, folyamatosan gyorsulok. Már tavaly is kaptam tőle instrukciókat, de most, hogy a csapat színeiben versenyzek, sokkal több segítséget kapok. A nyitófutamon igyekeztem a lehető legjobbat nyújtani, és nagyon várom a folytatást” – mondta a kecskeméti futam előtt Lantos Szabolcs.

0 Tovább

Lantos Szabolcs indul a Nagy Norbi Racing Team színeiben!

Megvan Nagy Norbert mentoráltja! A WTCR-dobogós pilóta Lantos Szabolcsot készítette fel a bajnokságra. Közben bejelentették: törölték a hegyi Európa-bajnokságot, ahol Nagy Norbert indult volna.

A 14 éves gokartos tehetség így idén már a Nagy Norbi Racing Team színeiben áll rajthoz. Lantos Szabolcs a legutóbbi szezonban közel állt ahhoz, hogy megnyerje első magyar bajnoki címét, ám végül a 2. helyen végzett úgy, hogy több bajnoki futamon is első tudott lenni.

Nagy Norbert szerint nagy jövő állhat Lantos előtt. „Elmentünk egy olyan irányba, hogy autóversenyzők elsősorban a szimulátorok világából érkeznek. Ezen a képleten szeretnénk némileg árnyalni egy kicsit. A gokart ugyanis kimondhatatlanul jó alapot ad, amelyre lehet majd építeni. Szabi tehetséges versenyző, igyekszem mindenben segíteni az ő karrierjét.” – nyilatkozta Nagy Norbert.

A Magyar Gokart Bajnokság a hétvégén kezdődik Kecskeméten. Ez lesz a koronavírus-járvány után újraindult magyar sportélet első hazai autóversenye.

Nagy Norbert csapata szakmai vezetői teendői mellett tovább készül az idei szezonra. „Még túl képlékeny a helyzet. Megkaptuk a hivatalos értesítést a hegyi Európa-bajnokság törléséről, így csak a pályaversenyes indulások maradtak.” – fogalmazott Nagy Norbert.

 A fotón: Nagy Norbert (középen), Lantos Szabolcs (balra) és Lantos Balázs (Szabolcs testvére, jobbra)

0 Tovább

Sporttörténelem: először indít e-sport bajnokságot sportági szakszövetség

Sporttörténelmi kezdeményezés részese a Nemzeti Versenysport Szövetség egyik tagszervezete. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) ugyanis a Magyar E-sport Szövetséggel (HUNESZ) közösen indította útjára az első olyan magyar e-sport szimulátor bajnokságot, amelyet hivatalos hazai sportági szakszövetség írt ki. A kéthetente zajló bajnokságban az időmérők már zajlanak, az első futamra május 3-án kerül sor – adta hírül a Nemzeti Versenysport Szövetség.

Évek óta nagy sikerrel zajlik a Nemzetközi Automobil Szövetség égisze alatt futó szimulátoros FIA Gran Turismo Bajnokság. Az MNASZ úgy döntött: itthon is követik a példát, és elindítják az országos GTSport autószimulátor bajnokságot. A kivitelezésben a HUNESZ-ben leltek társra.

Már egy ideje gondolkodtak e-sport versenyen, a koronavírus járvány és a versenyek elmaradás pedig felgyorsította a folyamatot – közölte Oláh Gyárfás, az MNASZ elnöke.

„Régóta dolgozunk azon, hogy az e-sportos szándékainkat és jövőbeni céljainkat meg tudjuk valósítani. A HUNESZ-szel ebben nagyon jól egymásra találtunk, közösek az érdekeink. Nemcsak a gamereket érdeklik ezek a szimulátoros versenyek, hanem a mi sportolóinkat is, akik jelenleg nem tudnak futamokon indulni, úgyhogy fontos volt, hogy minél hamarabb beindítsuk ezt a közös bajnokságot. Versenyzőink is nagyon pozitívan fogadták ennek a hírét.”

Oláh Gyárfás kijelentette: történelmi pillanat ez Magyarországon, mert először fordult elő, hogy két hivatalos sportszervezet összefogott és közösen írt ki egy szimulátor bajnokságot.

„Szükségünk volt egy olyan partnerre, amely az e-sport világában járatos, és van felhatalmazása ilyen versenyek kiírására, mi pedig a sport oldaláról a sportszakmai hátteret nyújtjuk hozzá. Úgyhogy ez az összefogás sporttörténelmi jelentőségű, és büszkék vagyunk arra, hogy mi vagyunk az elsők, akik ezt a HUNESZ-szal együtt elsőként léptük meg.”

Az MNASZ elnöke hangsúlyozta: a technikai sportágakban abszolút elfogadott a szimulátorok használata.

„Az, hogy nálunk szimulátorokon gyakorolnak a versenyzőink, illetve, hogy utánpótlást keresünk a szimulátorozás világában, régóta elismert és bevett. Egyrészt a technikai sportok drágák, a versenyzőknek komoly anyagi terheket kell vállalniuk, ami az e-sport esetében lényegesen lecsökken. Másrészt tudják otthon is végezni, akárcsak a téli időszakban, amikor nincsenek versenyek, emellett külföldre sem kell elutazni. Tehát nagyon jó lehetőség. És hozzáteszem, hogy a szimulátorok világából kerültek ki olyan közismert, nagyszerű eredményeket elért autóversenyzőink, mint például Michelisz Norbert, Kiss Norbert és Wéber Gábor. Számunkra az e-sport, mint autós szimulátor versenyzés, teljesen elfogadott dolog” – mondta Oláh Gyárfás.

Az MNASZ-HUNESZ E-sport Országos GTSport Autószimulátor Bajnokság a Gran Turismo Sport játékban, PlayStation 4 platformon érhető el. Bármely 16. életévét betöltött, magyar állampolgár részt vehet rajta. A versenyre a hét eleje óta a játék felületén lehet nevezni. A péntek este nyolc óráig tartó időmérő időszakban leggyorsabb 14 versenyző kvalifikálja magát a vasárnapi első futamra. A kéthetente zajló fordulókat az Esport1 Twitch.tv és Facebook felületén követhetik a nézők. A döntőt július 26-án rendezik. A bajnokság első három helyezettje automatikusan hivatalos MNASZ utánpótlás licencet kap, míg az első tíz helyezett közül a kiválasztottak lehetőséget kapnak egy versenyautó tesztelésére.

0 Tovább

TáncSport Bajnokságok 2020 – Emlékezetes versenyre készülnek Szombathelyen

Tizenkét év után ismét Szombathely rendezi meg a Tíztánc Magyar Bajnokságot. Az egyik legösszetettebb táncos műfaj seregszemléjén az ország legjobb tíztáncosai lépnek parkettre, ahol eldől, hogy kik képviselhetik a magyar színeket a 2020-as világversenyeken, azaz a világ- és Európa-bajnokságon.

Tíztáncban az induló párosok latin és standardáncokban is versenyeznek több korosztályban. Faludiné Lovas Henriette, a Lorigo TSE vezetője, a Tíztánc Magyar Bajnokság főszervezője elmondta: szeretnék emlékezetessé tenni az idei magyar bajnokságot.

A táncsport magyar bajnokságok első állomása nálunk lesz. Igyekszünk minden szempontból sikeres versenyt rendezni. Szombathely a táncsport egyik hazai fellegvára, biztos vagyok abban, hogy az ország legjobb tíztáncosai felejthetetlen versenyt produkálnak majd” – mondta a Nemzeti Versenysport Szövetség (NVESZ) Sajtószolgálatának Faludiné Lovas Henriette.

A 2020-as Tíztánc Magyar Bajnokságot február 22-én rendezik meg Szombathelyen, az AGORA Művelődési és Sportházban. 

0 Tovább

sportbanyaszat

blogavatar

Sokkal több érték, és érdekes sztori van a sportban, mint ami elsőre látszik. Isten hozott a 2-es tárnában!

Kedvencek

NemOlimpiaiSportok NemOlimpiaiSportok

Ezen az oldalon a nem olimpiai sportágak híreit olvashatják. Ha infót szeret...

Közösségben az Egészségért Közösségben az Egészségért

Egy jó közösségben minden egyszerűbb, a sport és céljaid elérése egyar...

Feedek

Feedek

Archívum